Åh, vilken härlig dag det har varit idag, och en superbra helg över huvud taget! Jag har haft det så himla, himla bra hos Elin och Elis! Jag trivs så himla bra hos dom och öven i Stockholm över huvud taget. Jag har börjat tycka om Östersund mer och mer för varje dag som går, men idag fick jag det ganska bekräftat att det är i Stockholm jag ska bo i framtiden.
 
Idag var vädret helt otroligt. Solen värmde så pass mycket att jag mestadels gick runt i blus, med jackan i väskan. Jag och Elin och åt mjukglass samtidigt som vi kollade på alla de underbara körsbärsblommorna som blommade för fullt i Kungsträdgården. Förutom det så kollade vi på kläder och jag hann bli kär i två stycken helt fantastiska (och såklart för dyra) kappor på Zara. Jag köpte dock två plagg som jag är väldigt nöjd med som jag visar i ett eget inlägg imorgon. Imorgon är det måndag igen och även fast jag inte har några prov eller så under den kommande veckan så känns det otroligt segt att komma tillbaka till verkligheten och bort från min lilla Stockholmsbubbla.
SÅ FINT