1. Vem litar du på? Framför allt mina närmsta vänner och min mamma.

2. Vilket är ditt favoritnummer? 16, och jag svär på mitt liv att det ger mig tur!! När jag var liten vann jag en stor låda marabou på det numret, och för några år sedan vann jag även högsta priset på ett chokladhjul på Tivoli i Köpenhamn.

3. Vad var det senaste du åt? Torkad mango.

4. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Rosa på alla sätt och vis.

5. Hur är vädret just nu? Jätteskönt vårväder med både värme och sol!!

6. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Hanna

7. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Klädstilen och utsrålningen, helt klart.

8. Vad har du för skostorlek? 38,5

9. Favorit tv-program? Gossip Girl!!!

10. Har du några syskon? Jag har en lillebror som heter Kent och är fem, snart sex år. Också har jag en bonussyster som heter Lina och fyller 12 år i sommar.

11. Längd? Någonstans mellan 165 och 167 cm.

12. Hårfärg? Min naturliga hårfärg är som jag har nu ungefär, fast lite rödare och mörkare. Nu har jag ljust, lite rött hår.

13. Ögonfärg? Brungrön

14. Använder du kontaktlinser? Nejnej

15. Favorithögtid? Utan tvekan julafton, och efter det så midsommar.

16. Favoritmånad? Juli tror jag.

17. Har du gråtit någon gång utan anledning? Det har väl alla?!?!

18. Vilken var den senaste filmen du såg? GHOST, VÄRLDENS BÅSTA NÅGONSIN!!!!

19. Favoritdag på året? Hmm... När skolan slutar kanske. Det finns nog ingen speciell dag jag tycker om mest varje år.

20. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Dejt och dejt xD Men nja, jag är lite blyg beroende på tillfälle, men oftast rätt framåt.

21. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? JAA!! Det är min bästa egenskap!!!!!

22. Kramar eller kyssar? Kramar, för dom fungerar på alla, haha.

23. Choklad eller vanilj? Choklad såklart

24. Har du tatueringar? Nej, och jag vill verkligen inte ha någon heller.

25. Vad lyssnar du på just nu? Piece by piece, av Katie Melua.

26. Är du kär i någon kändis? JB <3

27. Vilka böcker läser du just nu? Fifty Shades of Grey

28. Piercingar? Öronen

29. Favoritfilmer? Mean Girls, Ghost, Dirty Dancing, The Notebook Cayote Ugly osv, osv.

30. Favoritfotbollslag? Glory glory man united<333

31. Vad gör du just nu? Jag har precis kommit hem från att ha matat farfars misse.

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga eller saltade. Helst båda!

33. Hundar eller katter? Jag är en kattmänniska, men båda!!

34. Favoritblomma? Solros!

35. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Har jag väl x)

36. Har du en bästa kompis av det motsatta könet? Inte bästa

37. Har du älskat någon någon gång? Japps

38. Vem vill du träffa just nu? Hmm... Kanske Hannah Olofsson, min framtida roomie i USA!

39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja obviously hehe

40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej

41. Gillar du att flyga med flygplan? Love it, för flyga flygplan = resa = livet

42. Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt

43. Hur många kuddar sover du med? Fyra stycken

44. Saknar du någon? Ja!

45. Lyssnar på radio? Bara när jag åker bil vilket inte är speciellt ofta.

46. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Jag har Tumblr, men använder det inte, så nej xD

47. En dålig vana? Lätt val, att bita på naglarna... Måste sluta!!

48. Din senaste nerladdade app? Matematik 9 inför nationella, hehe.

VÄRLDENS BÄSTA ↑