Idag har jag fikat och haft hemmaspa med Karin. Vi bastade, hade fotbad, hårinpackning och så vidare. Jag kan säga att mina fötter har aldrig någonsin varit så mjuka som dom är just nu, och samma med mitt ansikte nästan, amaziiing! Hur som helst, så var vi och hämtade min Glossy Box innan allt spaande. När jag först öppnade den så tyckte jag att den såg rätt trist ut men jag tycker nu i efterhand att den var ganska bra ändå.
Jag fick med ett rött läppstift/läpppenna, som ser ut att vara jättefin. Också fick jag en ljus, guldig lösögonskugga som ska bli kul att testa eftersom att den ser superfin ut!
Jag fick någon slags volymgrej för håret som jag inte tycker verkar så speciellt intressant, men det kanske mamma tycker... Ett genomskinligt nagellack fick jag också med. Det inehöll pyttepyttelite glitter, och var väldigt fint.
Jag fick en ansiktsmask som helt klart var bäst i månadens Glossy Box. Den använde jag idag och GOSH vad flawless och mjuk min hud var efter! Den lämnade min hur lite irriterad dock, och jag tror absolut inte att det är någon mirakelprodukt som är bra för hyn. Jag tror att det är en sån grej som känns jättebra på ansiktet, men bara fungerar tillfälligt. Jättekul för hemmaspa hur som helst!!
Nu är det verkligen läggdags eftersom att jag ska upp extra tidigt imorgon. Först ska jag göra mig i ordning, och äta frukost. Sedan ska jag cykla ner på stan och mata farfars katt innan jag tar bussen upp till skolan för nattionellt prov i Engelska. Fullspäckat!