Först och främst så vill jag be om ursäkt för bilderna som har dålig kvalitet, och är tagna framför mitt fönster vilket resulterade i alldeles för ljusa och kontrastlösa bilder. Jag har försökt att redigera dom så att det blev bättre, men jag lyckades inget vidare. Hur som helst så är dom här plaggen (PLUS mina kostymbyxor som jag glömde att fota!!!) mina favoritplagg. Efter att jag hade tagit alla bilder så insåg jag dock att det är ungefär dom plagg jag använder, men det får funka det här!!
Zara
Gina Tricot
Mammas gamla (jag brukar ha en vit bh under, men jag orkade inte byta, hehe)
Åhlens (OCH den här blusen brukar inte vara sådär skrynklig... Den är nytvättad och jag hade ingen lust att stryka den)
Gant
Race Marine, Stadium
Levi's (trasiga....)
Peak Performance
Odd Molly
 
Odd Molly (den är dock inte min, utan Karins men jag lånar den av henne.)
Kjol från H&M. Jag tycker om den allra mest i kombination med dessa knästrumpor från Åhlens.
Odd Molly
Levi's
Hollister
Odd Molly