Summer must haves
 
1. Pikéklänning
Jag skulle verkligen vilja ha en pikéklänning i sommar eftersom att det både är så himla snyggt, men också är en helt perfekt vardagsklänning vilket jag tycker är ett viktigt basplagg att ha i sommar. Vilken varadagsklänning som helst skulle funka, men jag tycker verkligen om pikéer i alla dess former.
 
2. Seglarskor / Loafers
Det är så extremt jäkla snyggt med seglarskor, helst i mörkblått eller beige. Jag har egentligen tittat på snyggare modeller i verkligheten men dem hittade jag såklart inte på internet. Även de svarta skorna med vit sula är riktigt snygga (!!), jag vet bara inte vad de kallas. Ett par loafers är iallafall ett av de absolut viktigaste sakerna att införskaffa innan sommaren för mig.
 
3. Chinoshorts
Ett par chinoshorts bara MÅSTE jag köpa den här sommaren. Det känns nästan som prioritering nummer ett. Jag vill ha antinen ett par beiga eller marinblå, men allra helst båda två.
 
4. Träskor
Åh, vad gärna jag vill ha ett par snygga träskor! Jag vet så himla många fina, men det lär inte bli av att köpa några såna i sommar. Dels för att det oftast kostar rätt mycket och dels för att ett par träskor inte är så användbara på grund av att dom är så hårda och osköna att gå i. 
 
5. Kappa
Här ovanför ser ni mina två favoritkappor jag har sett hittils i år. Det känns nästan lite sent för den röda eftersom att den är hyfsat tjock. Den andra, beiga dock, skulle passa utmärkt för sommaren eftersom att det är en kappa, men den är så tunn och lätt att man inte svettas ihjäl.
 
6. Singoallablus
Singoallablusar / off shouder-blusar tycke jag är så otroligt fint! Perfekt till sommaren matchat med ett par chinoshorts och snygga loafers. 
 
7. Snygg bikini
Det är väl klart att man behöver en snygg bikini inför sommaren så jag vet egentligen inte vad jag ska ha för motivering till det. Jag ska förmobligen köpa en bikinitopp på HM innan språkresan, för att sedan uppdatera bikinigrderoben där borta.
 
8. Rymlig väska
Jag har redan väskan på bilden fast i svart, men är sjukt sugen på den där, lite senapsgula färgen. Den rymmer allt. Bikini, böcker, handduk och lite fika. Viktigt inför cykeläventyr i sommar!!
 
9. Piké
Nu har jag ju precis köpt en ny piké och det är egentligen av den anledningen jag har med den här. Jag har insett att den kommer att bli till stor användning i sommar eftersom att jag tycker att den är skittsnygg, den är sval och samtidigt ett mer fancy alternativ till en helt vanlig t-shirt.
 
10. Beiga byxor
Jag är sjukt sugen på att köpa ett par såna kostymbyxor som jag har, fast i beige den här gången. Antingen det, eller beiga chinos tycker jag är perfekt i sommargarderoben. Dem är supersköna och är perfekta att ha för dagar då det är för varmt för ett par åtsittande jeans, men för kallt för att ha shorts eller kjol. Plus att de är skitsnygga och basic!
 
Jag måste bara tillägga hur glad jag blev när jag såg hur många fler besökare jag har haft de senaste dagarna, jättekul!!!