Victoria's Secret överraskade mig positivt med deras bikinis i år. Inte bara massa rosa och så vidare (även fast vi alla förmodligen vet att jag älskar rosa), utan andra stilar också vilket jag tycker är jättekul! Jag hittade SÅ mycket snyggt!
 
Mina favoriter bland trosorna är de tre trosorna högst upp till vänster, dom gröna mönstrade och dom rosa/gula/osv, mönstrade längst ner. Alla förutom de turkosa helt enkelt, hehe. Bland topparna är det den vita längst till höger och den blå ovanför. Jag ska antingen köpa båda topparna och tre par trosor om ett tag, eller om jag köper en överdel och lägger undan resten till USA i sommar, hmmm. Även fast jag egentligen inte vill så blir det nog alternativ två. Hoppas bara att jag kan hitta det mesta av vad jag vill ha i Kalifornien, annars är det ju onödigt...
 
Andra märken som har fina bikinis är Triangl, Abercrombie och H&M. Jag tycker att "Poppymodellerna" från Triangl är såå himla fina!!