Idag har jag haft en jättebra eftermiddag trots allt regn, den grå himlen och den händelsefulla dagen på skolan med bland annat matteprov. Jag hämtade min Kent på dagis och gick sedan till Karin. Vi fikade, möblerade om på hennes rum och pratade massor. Sedan gick jag hem, nattade jag Kenten och somnade med honom. Men då var det inte slut på det roliga, utan då gick jag till Karin och åt nybakta kakor och efter det tog vi en helt underbar cykeltur ner till Storsjön. Hur varmt som helst var det dessutom, och himlen hade en jättefin rosa färg!
Imorgon står tråkiga bankärenden med pappa på schemat efter skolan, och sedan vet jag inte. Jag kanske borde plugga lite inför SO-provet på måndag, vi får se helt enkelt. Imorgon ska jag ta tag i uppdateringen igen och starta med en 30 dagars blogglista. Godnatt på er!