Först och främst, förlåt för kvallen som är helt usel. Hur som helst så åker ju jag som sagt iväg till huvudstaden på klassresa om drygt en vecka. Jag har ett presentkort på Åhlens som jag planerar att utnyttja på Åhlens City, men utöver det har jag inte en speciellt stor budget. Ungefär såhär ser min vill ha-lista ut. Shortsen ska jag köpa, men resten får vi se.
 
1. En blus, helst från Zara eller Mango.
2. Ett par sommarskor (jag har inga alls just nu).
3. Shortsen från Peak som jag har kollat på några gånger ska jag också köpa, förmodligen i beige. Marin var skitsnyggt det med, men eftersom att jag inte har några beiga överdelar, men flera mörkblåa så är det mer praktiskt med beiga.
4. På Åhlens ska jag försöka hitta en bronzer från Mac, Bare Minerals eller Bobbi Brown eftersom att min är slut för längesen och jag för tillfället använder ögonskugga som bronzer, hehe.
5. En bikini skulle vara bra att ha inför USA-resan eftersom att jag faktiskt inte har en enda överdel som jag kan ha just nu.
6. Eftersom att jag är in love med mina svarta kostymbyxor från HM så skulle jag väldigt gärna vilja köpa ett par lika, fast beiga. Jag tänkte köpa ett par chinos till sommaren, så det är ju som ett alternativ till det också.
 
Ni får förresten jättesuperdupergärna kommentera förslag på vad för typ av inlägg ni tycker att jag ska göra. Vad jag ska göra mer av eller bli bättre på och så vidare. Det skulle vara till stor hjälp och får jag såna tips så blir jag mycket mer motiverad! Puss på er!