Cali wanties
Det här är ungefär vad jag har kommit på hittils att jag vill köpa när jag åker till Kalifornien i sommar. Jag har väl egentligen ingenting speciellt som är 100% bestämt att jag ska köpa, utan det är mest bara lite lösa idéer, och ingenting som jag har tänkt igenom, hehe.
 
1. Bikini
Jag vill köpa minst en bikini från Victoria's Secret. Men helst en eller två toppar, och flera underdelar. Det här är kanske vad jag är mest säker på att jag vill köpa där. För att se fler av bikinisarna jag vill ha, klicka här.
 
2. Marc Jacobs datorfodral
Ett datorfodral är jag i behov av, och dom från Marc Jacobs är ju huur fina som helst. Sen har jag ingen aning om vad dom kostar, och det står inte högst bland prioriteringarna så vi får se hur det blir med det.
 
3. Ralph Lauren
Jag ska försöka köpa rätt mycket från Ralph Lauren eftersom att det är billigare där och vi dessutom lär gå på Ralph Lauren outlets. Dom har ju även massa bra höstkläder vilket jag hade tänkt att satsa mest på där borta, istället för att lägga alla pengar på sommarkläder som jag bara kan ha där och de få dagar det är tillräckligt varmt hemma i Österund. Jag vill helst ha t-shirts, skjortor, kabelstickade tröjor och pikéer.
 
4. Höstkläder i allmänhet
Ett par chinos eller beiga kostymbyxor vore najs, långärmade tröjor och koftor och så vidare. Ingenting specifikt, men kläder jag kan ha i höst ska jag köpa mest av tror jag.
 
5. Smink
Smink längtar jag nästan mest till att köpa. Jag SKA köpa en Hoola Bronzer och en foundation. Också vill jag ha bare minerals, en drugstoremascara, sminkborstar, ett translucent powder, ögonbrynspenna/skugga från Anastasia och massa mer!!!
 
6. En parfym
Kanske min favvis, Miss Dior Cherie..?
 
7. Några få sommarkläder
Eftersom att jag inte shoppar så mycket nu innan resan så har jag ju inte heller lagt ner så mycket pengar på sommarkläder. Av den anledningen så skulle jag vilja köpa några sommarplagg i USA, men inte för många. Men några toppar skulle vara bra att ha, också kanske en klänning och ett par shorts.
 
8. En Marc Jacobs-klocka
En klocka är jag väääldigt osäker på om jag kommer att köpa, men det skulle vara kul att ha den eftersom att jag väldigt, väldigt länge har tyckt att den är fin, och jag skulle verkligen vilja ha en klocka i metall. Vi får se hur det blir med den saken, men ska jag köpa något "stort" så är det nog en sådan.
 
9. Bath and Body Works-ljus
Ljusgalen som jag är så har jag LOVAT mig själv att köpa ett (det tar emot att säga bara ett, men eftersom att dom väger en del så får jag hålla mig till ynka ett ljus) doftljus från Bath and Body Works. Det måsta ha tre vekar också!! ÅH, jag längtar!!!
 
10. En väska
En väska vill jag ha inför hösten och skolstarten. Jag har dock ingen aning om vad för slags väska, eller om jag ska köpa någon av ett visst märke eller så. Men något iallafall!
 
11. Seglarskor / loafers
MÅSTE HA.
 
12. Bäddset från Lexington
Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag kan köpa Lexingtonlakan utan att dom väger onödigt mycket, ellet tar för stor plats i väskan för jag älskar verkligen Lexingtons lakan och vill verkligen ha ett blått alternativ till mitt rosa Lexingtonlakan.
 
13. Jeans
Minst tre par jeans vill jag komma hem med. Gärna från Levi's, Hollister eller Abercrombie eftersom att dom är snyggast och bäst.
 
14. Träningskläder från Nike
Även fast jag inte tränar specielt mycket, så vill jag köpa iallfall en Nike-outfit besående av ett par shorts, en långärmad tröja och ett par springskor. 
 
Hihihohoho bara 52 dagar kvar!!